Sider

søndag den 13. juli 2014

Rörstrand kærlighed

Jeg elsker mange forskellige gamle ting, men der er bare nogen der lander lige midt i hjertet.. Og jo det er bare porcelæn vi snakker om, men Rörstrands smukke, enkle dekorationer kan jeg bare ikke få nok af.. 
Derfor en lille billedspam af de slags der pt findes i mit hjem:







Der har fandtes flere slags, men en gang imellem er der desværre noget der går i stykker.. Og så blir jeg lidt trist. Men det er alt for godt til ikke at bruge og nyde i hverdagen, så det må jeg tage med :)

23 kommentarer:

  1. Ak ja, jeg kender godt til det der med ærgelsen, når der ryger et stykke af retroporcelænet.

    Sikke noget smukt porcelæn. Rörstrand har bare så meget ro og varme over deres mønstre. :)

    SvarSlet
  2. B0311JoanneE4D4815. april 2024 kl. 03.49

    36CDF
    ----
    ----
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----
    ----

    SvarSlet